امروز همان فردای دیروز است، بهش فکر کن …

شماره تماس دفتر مرکزی 02141725000 داخلی 135 و 148

ساختار تشک طبی

فهرست مطالب

 

 

استفاده از تشک به عنوان بخش بزرگی از بستر از دیرباز بین مردم رواج داشته است. صحت این موضوع را یافته های باستان شناسی معاصر تایید می کنند. پیدا شدن شواهدی از تشک های دست ساز انسان های کهن هم گواهی بر این ادعاست. و نشان می دهد که عادت به خوابیدن بر روی سطوح تهیه شده از الیاف گیاهی مانند پنبه و منابع جانوری مانند پر پرندگان و پشم حیوانات موضوع تازه ای نیست. تشک طبی از جمله تشک هایی می باشد که طرفدار زیادی دارد. مجموعه تشک کم جا ارائه دهنده بهترین تشک های طبی می باشد. جهت مشاهده لیست قیمت تشک کم جا به سایت تشک کم جا مراجعه فرمایید.

لایه رویی یا بالایی: لایه رویی یا روکش تشک طبی را معمولا پارچه ژاكارد تشکیل می دهد. این لایه به علت تماس با بدن یکی از حساس ترین بخش های تشکیل دهنده تشک طبی است. به همین علت پارچه ژاكارد بايد آنتي باكتريال و ضد حساسيت باشد.همچنین گرمای زیادی را به خود جذب نکند.

لایه مرکزی: این لایه از یونولیت یا اسفنج تشکیل شده و نسبتا لایه سفت و سختی است.عرض این لایه حدود6 تا 8 سانتی متر است.استفاده از یونیلیت موجب می شود تا اثرات قوس کمر روی این تشک بماند و همین مورد را می توان یکی از معایب تشک طبی دانست.البته این سفتی در کاهش درد برای بیمارانی که از درد های ناحیه کمر رنج می برند موثر است. لازم به ذکر است که در تشک های طبی فنری سعی شده تا این مورد برطرف شود.

لایه زیرین: این لایه از فوم صنعتی(ابر فشرده) تشکیل می شود. کیفیت فوم ها بر اساس وزن، رنگ و دانسیته آنها مشخص میشود. وزن فوم مناسب این لایه بین 30تا 10 کیلو گرم متفاوت است.استفاده از ابر مناسب با دانستيته بالا و وزن حدود 30 كيلوگرم باعث توليد تشكي عالي و مرغوب می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

مطالب مرتبط

منشور تشک کم جا

منشور تشک کم جا هدف بنیادین شرکت، تولید محصولات سلامت محور در راستای بهبود ضریب کیفیت خواب و ارتقای سطح سلامت جامعه می باشد. 1-استفاده

شستشوی تشک خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب عموم مردم فکر میکنند که تشک خوشخواب نیازی به شستشو ندارد، اما باید بدانید که شستشوی تشک یکی از کارهای مهمی می

علت عرق کردن در خواب

    یکی از بیماری های رایجی که در بسیاری از افراد اعم از زن و مرد وجود دارد تعریق شبانه می باشد که بسیار

تشک پد دار چیست

    امروزه با پیشرفتی که در زمینه ساخت تشک ها داشته ایم، نوعی از تشک به نام تشک پد دار ساخته شده است که

اهمیت تمیز نگه داشتن تشک

  لازم است بدانید علاوه بر شستشوی فرش و ملحفه و دیگر موارد در منزل، تمیز نگه داشتن تشک نیز باید برای شما مهم باشد،

پاک کردن لکه خون از تشک

    یکی از مشکل ترین مواردی که معمولا در نظافت منزل با آن مواجه می شوید شاید پاک کردن لکه خون از تشک باشد

×

پشتیبانی تشک کم جا مترس با شما است

×