امروز همان فردای دیروز است، بهش فکر کن …

شماره تماس دفتر مرکزی 02141725000 داخلی 135 و 148

انواع محافظ تشک

فهرست مطالب

 

استفاده از پد محافظ تشک برای پیشگیری از مشکلات ناشی از حوادث و نشت مواد به درون تشک، آلرژی زاها و حشرات و آلودگی ها امری ضروری است. استفاده از پد محافظ تشک یکی از عوامل مؤثر جهت افزایش عمر تشک اعم از تشک طبی، تشک های مموری فوم و تشک های معمولی به شمار می رود. با استفاده از پدهای محافظ و ایمن شدن در برابر حوادث و آلودگی ها فضایی سالم و خوابی راحت را برای خود فراهم خواهید کرد. بطور قطع شما می توانید تشکتان را تمیز کنید، اگر یک بار چیزی روی آن بریزد، یا اگر حتی چند ماه یکبار این اتفاق بیافتد، اما هیچ راهی بهتر از کمک گرفتن از یک محافظ تشک نمی تواند از سلامتی و سرمایه شما محافظت کند. اغلب محافظ های با کیفیت مانند یک ملحفه چفت تشک می شوند و به سادگی همراه با ملافه ها و روبالشی ها شسته می شوند. شستشوی محافظ به مراتب ساده تر از شستن یک تشک بزرگ است. همان طور که می دانید محافظ تشک انواع مختلفی دارد که ما در ادامه انواع محافظ تشک را شرح خواهیم داد.

انواع محافظ تشک 

محافظ تشک شش وجهی : یک محفظه زیب دار که کل تشک را احاطه می کند. استفاده از این نوع محافظ مشابه این است که تشک خود را در یک کیف فابریک محافظ بزرگ قرار می دهید. محفظه های تشک برای محافظت در مقابل ساس، ذرات گرد و غبار، شوره، انواع آلرژی زاها (آلرژن ها) و سایر آلاینده ها بسیار کاربردی هستند. برای دستیابی به بیشترین حد محافظت، مدلی را انتخاب کنید که دارای زیب های با دندانه های خیلی ریز باشند تا مانع از وارد شدن یا فرار ساس و سایر حشرات از محافظ گردد.

محافظ تشک پنج وجهی : یک لایه محافظ تشک کاملاً منطبق با اندازه تشک، مانند یک ملحفه روی آن را می پوشاند. این نوع محافظ بر گوشه ها و زوایای تشک منطبق شده و مانند یک دامن دور تا دور آن را می پوشاند. در این نوع محافظ در گوشه ها از یک جنس کشسان استفاده شده تا اطمینان کامل از فیت شدن محافظ روی تشک حاصل گردد. سطح بالایی این محافظ ضد آب است. این نوع محافظ تشک برای محافظت در مقابل نشتی، لکه ها و مشکلات ناشی از بی اختیاری مناسب است. این نوع محافظ همچنین می تواند برای محافظت تشک از سایش و پارگی طبیعی (در اثر گذر زمان) نیز به کار رود. اگر چه گفته می شود که این نوع محافظ ها در برابر ساس ها و گرد و غبار هم از تشک محافظت می کنند اما کارایی آن ها در این موارد به اندازه محفظه ها نیست زیرا بخش زیر تشک را نمی پوشانند.

مجموعه تشک کم جا ارائه دهنده انواع تشک ها با بهترین کیفیت می باشد جهت خرید تشک کم جا به سایت کم جا مراجعه فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 7 =

مطالب مرتبط

منشور تشک کم جا

منشور تشک کم جا هدف بنیادین شرکت، تولید محصولات سلامت محور در راستای بهبود ضریب کیفیت خواب و ارتقای سطح سلامت جامعه می باشد. 1-استفاده

شستشوی تشک خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب عموم مردم فکر میکنند که تشک خوشخواب نیازی به شستشو ندارد، اما باید بدانید که شستشوی تشک یکی از کارهای مهمی می

علت عرق کردن در خواب

    یکی از بیماری های رایجی که در بسیاری از افراد اعم از زن و مرد وجود دارد تعریق شبانه می باشد که بسیار

تشک پد دار چیست

    امروزه با پیشرفتی که در زمینه ساخت تشک ها داشته ایم، نوعی از تشک به نام تشک پد دار ساخته شده است که

اهمیت تمیز نگه داشتن تشک

  لازم است بدانید علاوه بر شستشوی فرش و ملحفه و دیگر موارد در منزل، تمیز نگه داشتن تشک نیز باید برای شما مهم باشد،

پاک کردن لکه خون از تشک

    یکی از مشکل ترین مواردی که معمولا در نظافت منزل با آن مواجه می شوید شاید پاک کردن لکه خون از تشک باشد

×

پشتیبانی تشک کم جا مترس با شما است

×