امروز همان فردای دیروز است، بهش فکر کن …

شماره تماس دفتر مرکزی 02141725000 داخلی 135 و 148

تعویض تشک

فهرست مطالب

 

 

داشتن یک خواب راحت و با آرامش کامل، در زندگی پر از دغدغه امروزی تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده. اولین قدمی که باید برای خواب راحت و باکیفیت برداشت قطع به یقین خالی کردن ذهن از همه مشکلات فکری است.

تعویض تشک

  1. بسیاری از افراد تصور می کنند که با خرید یک تشک تا آخر عمر خود میشود از آن استفاده کنند! در حالی که اینطور نیست و شما هر چند وقت یکبار با بروز نشانه هایی باید به فکر تعویض تشک خود بیفتید. تعویض تشک قدیمی با نو در کیفیت خواب شما موثر است.
  2. نشانه های مانند خستگی پس از بیدار شدن از خواب، درد کمر، ناهمواری بر روی تشک و … از جمله نشانه هایی است که باید جدی گرفته شود.
  3. بصورت کلی اولین نشانه برای تعویض تشک، بروز نشانه های فیزیکی در بدن شماست. اگر بدن تان از هنگام خرید تشک تا به الان دچار تغییرات فیزیکی از قبیل افزایش یا کاهش وزن، قد و … شده، باید تشک خود را عوض کنید زیرا تشکی که خریداری کرده اید برای آن شرایط فیزیکی مناسب بوده است!
  4. البته شرایط دیگری هم مانند تغییر در سبک زندگی می تواند باعث تعویض تشک شود. به عنوان مثال شاید شما محبور باشید که از تشک خواهر یا برادر خود استفاده نمایید، استفاده از این نوع تشک ها برای شما مناسب نیست زیرا تشک آن افراد با توجه به خصوصیات فیزیکی آن ها تهیه شده.
  5. اگر مدت زیادی است که از این تشک استفاده می کنید، احتمالا با وجود مشکلاتی در تشک مثل ناهمواری، در رفتن فنر، گرد و غبار، افزایش وزن تشک و … مواجه شده اید. اگر تجربه خواب بهتری داشته و انرژی بیش تری در طول روز کسب کنید، بهتر است که هر چند سال یکبار تشک خود را عوض کنید.

قیمت تشک کم جا را از اینجا مشاهده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + هشت =

مطالب مرتبط

منشور تشک کم جا

منشور تشک کم جا هدف بنیادین شرکت، تولید محصولات سلامت محور در راستای بهبود ضریب کیفیت خواب و ارتقای سطح سلامت جامعه می باشد. 1-استفاده

شستشوی تشک خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب عموم مردم فکر میکنند که تشک خوشخواب نیازی به شستشو ندارد، اما باید بدانید که شستشوی تشک یکی از کارهای مهمی می

علت عرق کردن در خواب

    یکی از بیماری های رایجی که در بسیاری از افراد اعم از زن و مرد وجود دارد تعریق شبانه می باشد که بسیار

تشک پد دار چیست

    امروزه با پیشرفتی که در زمینه ساخت تشک ها داشته ایم، نوعی از تشک به نام تشک پد دار ساخته شده است که

اهمیت تمیز نگه داشتن تشک

  لازم است بدانید علاوه بر شستشوی فرش و ملحفه و دیگر موارد در منزل، تمیز نگه داشتن تشک نیز باید برای شما مهم باشد،

پاک کردن لکه خون از تشک

    یکی از مشکل ترین مواردی که معمولا در نظافت منزل با آن مواجه می شوید شاید پاک کردن لکه خون از تشک باشد

×

پشتیبانی تشک کم جا مترس با شما است

×