امروز همان فردای دیروز است، بهش فکر کن …

شماره تماس دفتر مرکزی 02141725000 داخلی 135 و 148

روش هایی برای خواب بهتر میگرنی ها

فهرست مطالب

افرادی دچار بیماری های سردرد مضمن از جمله میگرن، اغلب 8 برابر دیگران با مشکلات خواب دست و پنجه نرم می کنند، این افراد اکثرا زمان خواب مشخصی نداشته و نمی توانند زمان مشخصی را برای رفتن به خواب و یا بیداری تضمین کنند، اگر شما نیز دچار همین مشکل هستید این مقاله از تشک کم جا می تواند برایتان مفید باشد.

روش هایی برای خواب بهتر میگرنی ها

کنترل تغدیه
 
از خوردن غذاهای سنگین بپرهیزید، اگرچه نمی توان برای بروز سردرد های میگرنی عامل مشخصی تعیین کرد ولی پروسه هضم غذاهای سنگین می تواند توان جسمی و ذهنی بدن شما را برای کسب مرحله خواب پایین بیاورد، همچنین دقت کنید که اگر به غذای خاصی حساسیت دارید آن را از برنامه خود حذف کنید، مواردی از قبیل حبوبات، فرآورده های خوراکی مصنوعی یا کافئین ها.
 
الگوی شخصی خود را پیدا کنید
 
به عوامل تکراری که موجب بدخوابی شما می شوند دقت کنید و آنها را در برگه ای بنویسید، به یاد آورید که اغلب چه عواملی در خواب راحت شما دخیل بوده اند، شاید بدن شما به یک نوشیدنی یا موسیقی خاص پیش از خواب واکنش مثبت نشان می دهد.
 
تعویض تشک یا بالش
 
اگر با تغییر بستر خود احساس بهتری داشته اید آن را نیز یادداشت کنید، شاید تشک شما نمی تواند آرامش مورد نیازتان را تامین کند، می توانید تشک فعلی خود را با یک تشک طبی یا  تشک طبی فنری عوض کنید، این تشک ها با طراحی خاص خود و حمایتی که از ستون فقرات می کنند، می توانند آرامش و تسکین بیشتری به خواب شما بدهند، همچنین اگر بالش معمولی خود را با بالش مموری فوم عوض کنید قطعا تاثیر آن در پشتیبانی ویژه از گردن شما به خوابی بهتر منجر خواهد شد.
 
گرفتن مشاوره از روانپزشک متخصص بی تاثیر نخواهد بود اما مهمترین راه حل درمان بی خوابی آن است که از نیازهای شخصی خود بهتر مطلع شوید.
 
تشک کم جا ارائه دهنده بهترین کالای خواب به شما عزیزیان هموطن می باشد. 
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

مطالب مرتبط

منشور تشک کم جا

منشور تشک کم جا هدف بنیادین شرکت، تولید محصولات سلامت محور در راستای بهبود ضریب کیفیت خواب و ارتقای سطح سلامت جامعه می باشد. 1-استفاده

شستشوی تشک خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب عموم مردم فکر میکنند که تشک خوشخواب نیازی به شستشو ندارد، اما باید بدانید که شستشوی تشک یکی از کارهای مهمی می

علت عرق کردن در خواب

    یکی از بیماری های رایجی که در بسیاری از افراد اعم از زن و مرد وجود دارد تعریق شبانه می باشد که بسیار

تشک پد دار چیست

    امروزه با پیشرفتی که در زمینه ساخت تشک ها داشته ایم، نوعی از تشک به نام تشک پد دار ساخته شده است که

اهمیت تمیز نگه داشتن تشک

  لازم است بدانید علاوه بر شستشوی فرش و ملحفه و دیگر موارد در منزل، تمیز نگه داشتن تشک نیز باید برای شما مهم باشد،

پاک کردن لکه خون از تشک

    یکی از مشکل ترین مواردی که معمولا در نظافت منزل با آن مواجه می شوید شاید پاک کردن لکه خون از تشک باشد

×

پشتیبانی تشک کم جا مترس با شما است

×