امروز همان فردای دیروز است، بهش فکر کن …

شماره تماس دفتر مرکزی 02141725000 داخلی 135 و 148

تشک فنری متصل

فهرست مطالب

 

 

تشک های فنری از جهت راحتی از پرطرفدارترین تشک ها هستند، این تشک ها برای افراد با وزن کمتر یا کودکان مناسب تر اند، این تشک ها به طور کلی در دو دسته فنری متصل و فنری منفصل می باشند. در این مقاله با نوع فنری متصل آشنا می شویم.

تشک فنری متصل

اولین نوع تشکی که در راهنمای خرید تشک مورد بررسی قرار خواهیم داد، تشک فنری متصل می باشد، این نوع از تشک ها سال هاست که مورد استفاده بوده و افراد زیادی از آن ها استفاده می کنند، در این نوع تشک ها نرمی به خصوصی وجود دارد که برای بعضی از افراد سبک وزن مناسب است، از ایرادات این نوع تشک شاید بتوان به سر و صدایش اشاره کرد اگرچه مدل های هم وجود دارند که این مشکل را به خوبی حل کرده اند! از دیگر مشکلات این نوع تشک ها این است که ممکن است پس از مدتی استفاده با فرورفتگی در قسمت خاصی از تشک مواجه شویم البته اگر شما در هنگام خرید به خرید یک تشک با کیفیت بپردازید، مشکلی در این زمینه برای شما وجود نخواهد داشت.

فنر متصل (که با نام های میراکویل،فنر مارپیچ باز و فنر مارپیچ استاندارد نیز شناخته می شود) با یک سیستم فنری متصل به هم، پرمصرف ترین نوع فنر استفاده شده در تشک های فنری می باشد. برای سال ها تشک فنری بطور سنتی با این روش تولید می شده است. این روش به تولید کننده امکان تولید انبوه با هزینه تمام شده کم را می دهد که باعث می شود این نوع تشک ها به صرفه ترین تشک های موجود در بازار باشند.

با تشک کم جا بهترین خرید اینترنتی را تجربه کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 18 =

مطالب مرتبط

منشور تشک کم جا

منشور تشک کم جا هدف بنیادین شرکت، تولید محصولات سلامت محور در راستای بهبود ضریب کیفیت خواب و ارتقای سطح سلامت جامعه می باشد. 1-استفاده

شستشوی تشک خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب

شستشوی تشک خوشخواب عموم مردم فکر میکنند که تشک خوشخواب نیازی به شستشو ندارد، اما باید بدانید که شستشوی تشک یکی از کارهای مهمی می

علت عرق کردن در خواب

    یکی از بیماری های رایجی که در بسیاری از افراد اعم از زن و مرد وجود دارد تعریق شبانه می باشد که بسیار

تشک پد دار چیست

    امروزه با پیشرفتی که در زمینه ساخت تشک ها داشته ایم، نوعی از تشک به نام تشک پد دار ساخته شده است که

اهمیت تمیز نگه داشتن تشک

  لازم است بدانید علاوه بر شستشوی فرش و ملحفه و دیگر موارد در منزل، تمیز نگه داشتن تشک نیز باید برای شما مهم باشد،

پاک کردن لکه خون از تشک

    یکی از مشکل ترین مواردی که معمولا در نظافت منزل با آن مواجه می شوید شاید پاک کردن لکه خون از تشک باشد

×

پشتیبانی تشک کم جا مترس با شما است

×